Малахова Наталя Миколаївна, музичний керівник, педагогічний стаж - 42,11 років.

/Files/images/Правила_поведения_родителей_на_детском_празднике.jpg

Порада для батьків.

Бережіть дитячі голоси.

Батьки повинні знати, що дитячий голос у дітей встановлюється з 10 і до 15-18 років дитини, а до цього дитячий голос слабкий і високий, бо голосові складки у дітей коротші і коливаються тільки краями, ніж у дорослої людини. Тому, майже всі дитячі голоси звучать дзвінко, витончено та легко. Та неуважне ставлення дорослих до дитячого голосу може привести до тяжких ускладнень, зіпсування його звучання на все життя, що позначиться на розвитку мовлення дитини і її нервово-психічному стані, часто хворіють.Тому батькам треба дотримуватися певних правил догляду за голосовим апортом дитини.

Так робити не треба.

1. Не кажіть дитині: кажи голосно, щоб всі чули…

2. Не дозволяти кричати на вулиці та дома.

3. Не можна співати на вулиці та під час хвороби.

4. Не давати дуже гарячі та холодні страви, обмежувати солоні та гострі блюда.

Та деякі дитячі голоси звучать низько, сипло, хрипко та напружено. Це трапляється, коли діти неправильно використовують натуральні регістри свого голосу ( імітують голос дорослого, «гудуть», погано артикулюють при розмові, не правильно беруть дихання). При цьому псується органіка дитячого голосу: він починає хрипіти, втрачає інтонаційну точність та темброву стійкість.

Поради для батьків.

1. Слідкуйте за здоров’ям та голосом дитини.

2. Не дозволяйте дитині кричати, голосно сміятися або вигукувати.

3. Не дозволяйте голосно співати.

4. Не розмовляйте на холодному повітрі, зимою на вулиці.

5. Не давайте дуже гарячі та холодні страви, солоні та гострі блюда.

6. У разі зміни голосу, його сипіння або «гудіння», звертайтесь до лікаря-фоніатора.

Педагогічне кредо :

Кожна дитина - це багатогранний діамант , який обов"язково заграє усіма барвами веселки коли потрапить до рук майстра .

Музичний керівник – творчий педагог, відмінно володіє методикою музично-естетичного виховання дітей, проводить цікаві і чудово підготовлені свята і музичні заняття, з захопленням вчить дітей співу, танцям.Музичне виховання і навчання не тільки духовно впливає на дітей, а й зміцнює їх фізичні сили. Музика створює життєрадісний настрій, підвищує тонус м’язів, активізує діяльність всього організму.Змінюється постава дитини, коли він рухається під красиву танцювальну музику, польотним стає його біг під легку акцентовану музику, в процесі співу розвивається дихання, зміцнюються голосові зв′язки. Музика використовується дітьми в різних іграх. Знайомі пісні часто звучать в сюжетно-рольових іграх: можна заспівати колискову ляльці або потанцювати, наспівуючи веселу мелодію. Пісня організує дії, виразність, ритмічність рухів, дозволяє висловити почуття і настрої, що виникають в ході гри. У нашому дитячому закладі обладнаний музичний зал, в якому діти займаються музикою, танцями; отримують елементарні навички гри на музичних інструментах; вчаться слухати і розуміти класичну музику. У музичний зал приходять діти на цікаві дозвілля та розваги; тут проходять урочисті свята та забави.Свято – це своєрідний підсумок певного періоду загальної роботи з дітьми. Урочиста обстановка, святкове оформлення залу, казкові персонажі, участь у хороводах, іграх, забавах породжує якраві враження у дитини.Отже, музичне заняття – необхідний компонент підготовки дітей до школи.

Дитина має артистичні здібності

Якщо:З легкістю спілкується з іншими дітьми і дорослимиЗ великим бажанням виступає перед аудиторієюВміє добре викладати свої думкиПрагне викликати емоційні реакції у інших, коли із захопленням щось розповідаєЧасто виражає свої почуття мімікою, жестами, рухамиЗмінює тональність і вираження голосу, мимоволі наслідуючи людину, про яку розповідаєЛегко копіює чиїсь пози, вираз обличчя і тому подібнеПластично і органічно рухається.Любить і розуміє значення красивого одягу, вбрання для створення образу

Дитина має музичні здібності

Якщо: ·

Впізнає мелодіїПочувши музику, із задоволення підспівує або поспішає танцювати під неїПри співі або грі вкладає у виконання почуття і емоціїРозуміє і може описати словами характер і настрій музикиСамостійно наспівує почуті мелодіїШвидко і легко повторює ритм і мелодіюВигадує власні мелодіїНавчився або вчиться грати на якому-небудь музичному інструменті

Має музичні переваги щодо вибору діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 556

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.